Epiloog USA-1982.

Het bleek toch niet mee te vallen om dit resiverslag zo goed mogelijk weer te geven nadat er 33 jaar niets aan gedaan was. Waren de herinneringen nog juist, en kon dit gecontroleerd worden met bewijzen, of door onderzoek op internet? Hieronder volgen een aantal zaken waar vraagtekens achter kwamen te staan. Met of zonder de juiste toedracht of oplossing..

Vervoer naar Schiphol, op 14 juni 1982

Ik was ervan overtuigd dat we bij aanvang van de reis met de trein naar Schiphol waren gegaan. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Annie wis te vertellen dat we met onze eerste Opel, een knalgele Kadet, naar Schiphol waren gebracht. Nadat Annie en Hans (mijn zwager) ons afgeleverd hadden vertokken ze naar huis. En vrachtwagens waren haar aan het plagen want in de file bij Schiphol maakte die voertuigen het lawaai "ppssshhhhhh".

Ward Air, vlucht WA438

Dit vluchtnummer kon niet bevestigd worden. Ward Air bestond in die tijd wel, maar vlucht WA438 was in hun timetable 1982 niet terug te vinden. Geen enkele vlucht van hun vloog op Salt Lake City. Wel vond ik WN438, maar die was van SouthWest Airlines, en die vlogen wel op Salt Lake City. Waarschijnlijk is het vlucht WN438 in 1982 geweest.

Twee vliegvelden in Minneapolis.

Ik heb altijd gedacht dat Minneapolis 2 vliegvelden had. We werden n.l. door mijn Amerikaanse vrienden W0KZV en K1HZ gehaald van de ene plaats, en teruggebracht naar een andere plek in Minneapolis. Maar dat is onjuist, het waren gewoond verschillende terminals.

Autohuur AVIS

Ook hier waren mijn herinneringen verkeerd. Ik heb steeds gedacht dat de auto op het vliegveld van Salt Lake City klaar stond. In de reservering is echter door Holland Internationaal het hokje TOWN aangekruist als afhaalpaats voor de auto. Gelukkig dus dat Waldo, W7LCB, ons stond op te wachten bij de landing in Salt Lake City. Anders had het goed mis kunnen lopen.      

Epiloog USA-1982.

Het bleek toch niet mee te vallen om dit resiverslag zo goed mogelijk weer te geven nadat er 33 jaar niets aan gedaan was. Waren de herinneringen nog juist, en kon dit gecontroleerd worden met bewijzen, of door onderzoek op internet? Hieronder volgen een aantal zaken waar vraagtekens achter kwamen te staan. Met of zonder de juiste toedracht of oplossing..

Vervoer naar Schiphol, op 14 juni 1982

Ik was ervan overtuigd dat we bij aanvang van de reis met de trein naar Schiphol waren gegaan. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Annie wis te vertellen dat we met onze eerste Opel, een knalgele Kadet, naar Schiphol waren gebracht. Nadat Annie en Hans (mijn zwager) ons afgeleverd hadden vertokken ze naar huis. En vrachtwagens waren haar aan het plagen want in de file bij Schiphol maakte die voertuigen het lawaai "ppssshhhhhh".

Ward Air, vlucht WA438

Dit vluchtnummer kon niet bevestigd worden. Ward Air bestond in die tijd wel, maar vlucht WA438 was in hun timetable 1982 niet terug te vinden. Geen enkele vlucht van hun vloog op Salt Lake City. Wel vond ik WN438, maar die was van SouthWest Airlines, en die vlogen wel op Salt Lake City. Waarschijnlijk is het vlucht WN438 in 1982 geweest.

Twee vliegvelden in Minneapolis.

Ik heb altijd gedacht dat Minneapolis 2 vliegvelden had. We werden n.l. door mijn Amerikaanse vrienden W0KZV en K1HZ gehaald van de ene plaats, en teruggebracht naar een andere plek in Minneapolis. Maar dat is onjuist, het waren gewoond verschillende terminals.

Autohuur AVIS

Ook hier waren mijn herinneringen verkeerd. Ik heb steeds gedacht dat de auto op het vliegveld van Salt Lake City klaar stond. In de reservering is echter door Holland Internationaal het hokje TOWN aangekruist als afhaalpaats voor de auto. Gelukkig dus dat Waldo, W7LCB, ons stond op te wachten bij de landing in Salt Lake City. Anders had het goed mis kunnen lopen.